A film adaptation of the comic "Love Vibes" by popular manga artist, Sakurazawa Erika, starring Mitsushima Hikari, from the multi-award winning film Love Exposure (Ai no mukidashi), in the lead. Actor-turned-director Okuda Eiji's eldest daughter Ando Momoko directs her first piece. The film was released at the same time in Tokyo and the Institute of Contemporary Arts in London, making a simultaneous premiere in Japan and England. College student Haru (Mitsushima) is stuck in an unfulfilling relationship with a boyfriend that's just not right for her. One day, Rico (Nakamura Eriko), a "medical artist" who makes prosthetic body parts, strikes up a conversation with her. Rico believes that gender has nothing to do with love. The two quickly become intimately involved...